sorry我唔識

「如果你唔識答條問題,好簡單架咋,問隔離個同學,佢答A你就千祈唔好揀A,因為醫學生最叻就係二揀一都錯。」

「入左黎讀五年一啲嘢都無學過,你一定讀得好開心,一定好proud of yourself喇。」

「我教咩你就學咩,唔洗自己學多架喇,因為以你地嘅聰明材智,連我而家教你既嘢都未必會明,啲額外嘢唔會學得識架喇。」

「讀左五年都唔識,一係我地教得差,一係你地蠢,咁我就幾肯定係你地問題囉。」

「你地唔係狀元黎架咩?入到黎智力大倒退呀?」

「呢啲問題,連街市賣菜個阿嬸都識,估唔到啲醫學生唔讀書都算,連common sense都無。」

#抱住答咩都會比人鬧既覺悟上堂真係好刺激

#個個都話sorry我唔識傳走支咪